Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor het verzenden van jouw bestellingen €3,95 in Nederland en €3,95 in België. Bij bestellingen boven de €25,- verzenden wij zelfs gratis in Nederland en België!

Wanneer kan ik mijn bestelling (en) verwachten?

Wij doen er samen met onze fulfilmentdienst alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen leveren wij 99% van de tijd binnen 1 tot 2 werkdagen.

Voor Nederland geldt: maandag-vrijdag: vóór 23.30 besteld (maandag-vrijdag), binnen 1 dag in huis.

Voor België geldt: maandag-vrijdag: vóór 22.00 besteld (maandag-vrijdag), binnen 1 dagen in huis.

Lukt het ons niet om op tijd te bezorgen? Dan laten we je dit zeker weten. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun je jouw bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres. 

Waarom duurt het soms iets langer?
• Als een product niet op voorraad is, duurt het langer. Dit vermelden wij altijd op de productpagina zelf.
• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan één à twee dagen langer duren dan gemiddeld. Hieronder vertellen wij je meer over.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
• Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren. 

Bezorging op de Waddeneilanden?

Elk Waddeneiland heeft een eigen bezorgdienst. Eerst zal onze bezorger jouw bestelling overdragen aan de bezorgdienst van het Waddeneiland. Dit gebeurt altijd op die eerstvolgende dag. Pas daarna gaat de lokale bezorgdienst aan de slag met het bezorgen van jouw bestelling. Daardoor duurt het bij elkaar opgeteld zo'n één à twee dagen langer voordat jij jouw bestelling ontvangt, vergeleken met de rest van Nederland.

Levertijden Nederland op een rijtje:

Maandag voor 23.30 besteld = dinsdag geleverd

Dinsdag voor 23.30 besteld = woensdag geleverd

Woensdag voor 23.30  besteld = donderdag geleverd

Donderdag voor 23.30 besteld = vrijdag geleverd

Vrijdag voor 23.30 besteld = zaterdag geleverd

Zaterdag besteld = maandag geleverd

Zondag besteld = maandag geleverd

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als wij jouw bestelling meegeven aan PostNL, dan krijg je een Track & Trace-code per mail - zo weet je precies wanneer je pakket wordt geleverd. Deze Track & Trace-code ontvang je meestal een het einde van de dag - rond middernacht. Heb je geen mail met Track & Trace-code van ons ontvangen? Check dan even voor de zekerheid de spam-map van jouw e-mail.

Wie komt mijn pakket bezorgen?

De bezorging van jouw bestelling doen wij in samenwerking met fulfilmentdienst QLS Fulfilment (in Deventer) en jouw pakket zal worden bezorgd door DHL in Nederland en PostNL België voor Belgische bestellingen.


Retourneren

Je hebt wettelijk het recht om jouw bestelling, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Maak je gebruik van jouw retourrecht, dan krijg je van ons het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten, plus de gemaakte retourkosten (zie onderaan deze pagina voor meer informatie) binnen 14 dagen na de retourmelding teruggestort op jouw rekening.

Ons retouradres is:

itsOkay - Retour
Kerkeplaat 11
3313LC DORDRECHT

Retourneren doe je zo:

  1. Download hier ons retourformulier print 'm, vul 'm volledig in en stop deze in het pakket.
  2. Vul je e-mailadres (die je hebt gebruikt tijdens het bestellen) en bestelnummer in op het formulier. Print je etiket, plak deze op je pakket en geef het af bij één van de aanbevolen parcel shops.
  3. Als je het retourpakket bij een parcel shop hebt afgegeven, krijg je hier een bewijs van. Bewaar dit bewijs van verzending goed. Mocht het pakket om een of andere reden niet bij ons aankomen, kun je altijd aantonen dat het pakket wél verzonden is.
  4. Mail ons dat jouw retour er aan kom om verwarring te voorkomen. 
  5. Je krijgt van ons, na ontvangst en goedkeuring van jouw retourzending, het aankoopbedrag terug.

Onze retourvoorwaarden:

• Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.

• Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat (plastic en doos intact) en voorzien van labels geretourneerd worden.

• Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

• Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.

Status van jouw retour

Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. En zullen wij er voor zorgen dat jij het terug te ontvangen bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening hebt staan.

Garantie

Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een product aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.

Heb je een nieuwe/andere product nodig? Of is er een andere reden dat je je bestelling nogmaals wenst te ontvangen? Dan kun je dit op het retourformulier vermelden.