• Voordelig retourneren via winkel / servicepunt
  • Zelf retourneren via winkel / servicepunt

[1] Voordelig retourneren 

Je hebt een afkoelperiode van 14 dagen na ontvangst van de producten om bestelde producten te retourneren. 

Producten kunnen alleen geretourneerd worden indien ze in een oorspronkelijke staat verkeren en onbeschadigd zijn. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, uit de plastic verpakking zijn gehaald, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid.

Annuleer je een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal je de zending retour moeten sturen waarbij je ook de kosten van retourzending voor je rekening neemt.

Voordelig en snel retourneren met onze retourservice (Nederlandse bestellingen):

  1. Pak de mail met de track and trace code erbij (noreply@goparcel.nl). Kik op de track and trace code in je e-mail. Je komt nu op de track-and-trace pagina van onze vervoerder Go Parcel.
  2. Klik rechts onderin op de pagina op 'Voordelig retourneren" en maak hier je retourlabel. Wij kunnen u geen retourlabel per mail sturen, u kunt deze hier zelf aanmaken. 
  3. Kies het servicepunt waar je je pakketje wilt gaan inleveren.
  4. Selecteer welke producten je retour gaat sturen en selecteer de reden van retour. Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit online formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk.
    Doe je dit niet? Mail ons dan even wat je retour stuurt, zodat wij weten dat een retourzending afkomstig is van u. 
  5. Klik op 'Betaal 5.25 en download Retourlabel'. U wordt doorverwezen naar de betalingsprovider Mollie waar u kunt betalen. U print het retourlabel op een A4'tje en plakt deze op het pakket. 
  6. Breng het pakje naar de winkel / servicepunt wat je hebt uitgekozen en lever het pakketje af.

Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.

[2] Zelf retourneren / Belgische pakketjes

Als u er voor kiest om geen gebruik te maken van onze goedkope retourservice, kunt u uiteraard ook uw bestelling afleveren bij een winkel / servicepunt. Indien u in België woont kunt u ook alleen gebruikmaken van deze manier van retourneren. Bij de winkel / servicepunt levert u uw pakketje met het retour af en hier betaalt u dan direct voor uw pakketje. De winkel of het servicepunt maakt voor u het verzendlabel aan. Houdt er rekening mee dat u hier een prijs vanaf 7.95 betaald voor het retourneren:

  1. Download het retourformulier en voeg deze aan het pakket toe. Zo hebben wij bij ontvangst alle benodigde en juiste gegevens bij elkaar voor het snel en correct afwikkelen van de retourzending.
    Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk.
  2. Mails ons wat u retour stuurt zodat wij weten wat wij u moeten terugbetalen. Ook heeft u op deze wijze een bewijs. De retourzending zullen we per mail bevestigen. U kunt direct na het versturen van de mail aan ons uw zending retourneren. 
  3. Breng het pakje naar de dichtstbijzijnde brievenbus of geef het af op het postkantoor. Je draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending €7.95 voor een pakket via PostNL of bPost.

Ons retouradres
It’s Okay

Kerkeplaat 11
3313LC DORDRECHT

Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.