• Winkelmand
  • Afrekenen
  • Betalen

[1] Winkelmand

Het maakt niet uit waar je je in onze shop bevindt, je vindt je winkelmandje altijd rechts bovenin de website terug. Om te zien wat er op een bepaald moment in je mandje ligt, kun je op het icoon klikken en zie je welke producten je bestelling uit bestaat.

  • Je kunt altijd een product uit het winkelmandje verwijderen, die doe je door te klikken op het kruisje rechtsboven in de productafbeelding
  • Als je nog verder wilt winkelen, klik je bovenaan de webshop naast home op ‘shop’

Hoe kan ik producten toevoegen aan mijn winkelmandje?
Als je aan het surfen bent op de site kun je zonder dat je eerst ingelogd moet zijn, producten toevoegen aan het winkelmandje

  • Klik op de groene knop ‘in mijn winkelmandje’
  • Het product is nu toegevoegd aan je winkelmandje
  • Als producten in je winkelmandje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn

[2] Afrekenen

Klopt je winkelmandje en ben je klaar met winkelen, klik dan vervolgens in je winkelmandje op de oranje knop ‘Ik ga bestellen’:

  • In dit vervolgscherm kun je nog altijd het aantal van een bepaald product wijzigen of een product verwijderen door op het kruisje achter de prijs te klikken en tot slot ‘winkelmand bijwerken’
  • Heb je een kortingscode gekregen, kun je deze hier invullen en klik daarna op ‘kortingsbon toepassen” om te bevestigen
  • Je kunt nu ‘Doorgaan met verzenden’

[3] Betalen

Onze payment service provider is Mollie en de betalingen geschieden via een beveiligde SSL-verbinding. Hierdoor ben je er zeker van dat je gegevens vertrouwelijk en veilig behandeld worden. Voor de betaling kan gekozen worden uit de betaalmethodes: iDEAL, creditcard Visa, MasterCard, of eMaestro, bancontact et cetera. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling mislukt is?
Als je zeker weet dat je bestelling is mislukt, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen. Twijfel je, mail info@itsokay.nl en wij kijken of de bestelling is doorgekomen.

Ik weet niet zeker of ik betaald heb, hoe kom ik hier achter?
Mocht je dit niet zeker weten bekijk dan eerst of het geld van jouw bankrekening is afgeschreven. Mocht het geld wel zijn afgeschreven en je hebt hier geen bevestiging van ontvangen dan contact op met onze klantenservice en mail info@itsokay.nl

Ik heb een kortingsbon, hoe kan ik deze verzilveren?
Zo nu en dan hebben wij een speciale actie voor een bepaald product via onze facebookpagina of in onze nieuwsbrief. Deze bon kun je verzilveren tijdens het bestelproces. Voer de code in en klik vervolgens op ‘kortingsbon toepassen’ en het totaalbedrag van de bestelling wordt dan aangepast.

  • Kortingsbonnen zijn niet inwisselbaar voor contanten
  • Verschillende acties, kortings- en tegoedbonnen kunnen niet met elkaar worden gecombineerd
  • Kortingen die worden verstrekt bij besteding vanaf een bepaald bedrag, vervallen als de bestelwaarde na retourneren onder dit bedrag komt