Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In de bestelbevestiging die je via de e-mail van ons ontvangt, vind je de verwachte leverdatum van je bestelling. We leveren alle artikelen in 1 pakket, het artikel met de langste levertijd geldt dus voor de gehele bestelling. Bestellingen met speciale goederen (hars of andere vloeistoffen) kunnen apart worden verzonden. Natuurlijk doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Zodra we jouw bestelling hebben meegegeven aan DHL, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code.

Als de verwachte levertijd nog niet is verstreken, heeft het dan zin om contact op te nemen met de klantenservice van itsOkay voor een status update?

Als de verwachte levertijd nog niet is verstreken, zal de zending normaal gesproken nog onderweg zijn naar u. Indien de zending onverhoopt eerder bij u is aangeboden dan u had verwacht (terwijl u niet aanwezig was) en er geen nieuwe afleverpoging is aangekondigd door de vervoerder, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met de vervoerder en/of itsOkay, zodat de zending opnieuw aangeboden kan worden of door u kan worden afgehaald bij het afhaalpunt van de vervoerder.

Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten
Indien een bestelling niet in 1 keer bezorgd kan worden sturen wij meerdere pakketten en kunnen er verzendkosten aan verbonden zijn. Als je vragen hebt over je bestelling, neem dan contact op met de afdeling klantenservice. We helpen je graag verder.

Mijn artikel heeft een afwijkende levertijd
De meeste bestellingen worden binnen de vermelde levertijd bezorgd. Mocht u te maken krijgen met een afwijkende levertijd neem dan contact op met de afdeling klantenservice.

Mijn Track & Trace code werkt niet
De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij DHL in het distributiecentrum gescand is.

Meer informatie over verzending en bezorging: klik hier.

Ik heb geld tegoed van itsOkay, maar heb nog niets ontvangen?
Heb je iets retour gestuurd naar itsOkay of een bestelling geannuleerd, dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces. Je wordt terugbetaald op de rekening waarmee je hebt betaald. Controleer je rekening goed voordat je contact opneemt als je van mening bent dat het bedrag nog niet is teruggestort. 
Het duurt uiterlijk 10 werkdagen voordat het geld weer op je rekening staat. Let op: de afzender van de terugbetaling kan ook Ingenico zijn. Heb je na 10 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn product is stuk gegaan, wat nu?
Zelfs het beste materiaal kan kapot gaan. Wil je een artikel laten repareren of een garantieaanvraag doen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg dat het product niet gebruikt is op het moment dat je het inlevert. 

Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en niet gebruikt is. 
Is je product kapot en denk je dat dit komt door een product- of fabricagefout? Dan controleren wij graag of het binnen de garantietermijn en -voorwaarden valt. Een garantieaanvraag is een gratis service. Om een garantieaanvraag te kunnen doen, heb je een aankoopbewijs nodig. 

Wat zijn de retourvoorwaarden van itsOkay?

Voorwaarden

  • Je hebt op aankopen 14 dagen bedenktijd.
  • Het product moet ongebruikt en compleet zijn.
  • Je hebt de factuur of een ander aankoopbewijs.
  • Het artikel zit in de originele verpakking (zegels en verpakking niet geopend). 
  • Producten zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan.
  • Producten in de aanbieding kunt u altijd retourneren indien dit op de productpagina niet anders staat aangegeven. 

Klik hier voor meer informatie over retourneren. 

Kosten retourneren
Terugsturen via PostNL kost meestal € 7,95. 

Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Digitale cadeaubonnen
- Fysieke cadeaubonnen en -kaarten

Ik krijg de melding "Een iDeal transactie is nog in behandeling", wat nu?
Dit is een melding van iDeal om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: Als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de site van itsOkay gaat, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces toe gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen.

Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. Je kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar www.itsokay.nl en de cookies te verwijderen. De 3e optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser.