Veelgestelde vragen

  • Levertijd en bezorging
  • Bestellen
  • Betaling
  • Retourneren & terugbetalen
  • Garantie

[1] Levertijd en bezorging 

Wat is de levertijd?
De levertijd is gemiddeld 1 werkdag. Houdt wel rekening met eventuele vertragingen bij de post, afhankelijk van drukte.
Voor 23.30 besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis (Nederland). 
Voor 22.00 besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis (België).
Voor 22.00 besteld = binnen 1-2 werkdagen in huis (Frankrijk).

Wat zijn de verzendkosten?
Voor een bestelling vanaf €50,00 is de verzending gratis. Deze bedragen zijn inclusief btw. Voor elke afgeronde bestelling onder de €50,00 wordt voor Nederlandse zendingen €4,95 als bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket. 

Voor zendingen naar België €4,95.
Voor zendingen naar Frankrijk €7,95.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In de bestelbevestiging die je via de e-mail van ons ontvangt, vind je de verwachte leverdatum van je bestelling. We leveren alle artikelen in 1 pakket, het artikel met de langste levertijd geldt dus voor de gehele bestelling. Natuurlijk doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Zodra we jouw bestelling hebben meegegeven aan PostNL, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code. Het kan ook zijn dat jouw adres niet goed is ingevoerd, in dat geval ontvang je hierover een melding en kan je het adres zelf aanpassen op de Track & Trace pagina.

Als de verwachte levertijd nog niet is verstreken, heeft het dan zin om contact op te nemen met de klantenservice van itsOkay voor een status update?

Als de verwachte levertijd nog niet is verstreken, zal de zending normaal gesproken nog onderweg zijn naar u. Indien de zending onverhoopt eerder bij u is aangeboden dan u had verwacht (terwijl u niet aanwezig was) en er geen nieuwe afleverpoging is aangekondigd door de vervoerder, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met de vervoerder en/of itsOkay, zodat de zending opnieuw aangeboden kan worden of door u kan worden afgehaald bij het afhaalpunt van de vervoerder.

Mijn Track & Trace code werkt niet
Wij versturen altijd een Track & Trace code. De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is.

Heb je geen Track & Trace code gehad? Controleer dan welke e-mail adres je hebt ingevoerd tijdens het bestellen. 

Meer informatie over verzending en bezorging: klik hier.

[2] Bestellen 

Hoe bestel ik iets op itsOkay.nl?
Het is erg gemakkelijk om artikelen te bestellen op itsOkay.nl. Klik op de knop "in winkelwagen" om het artikel in je winkelwagen te plaatsen. Je vindt de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Klik op het pijltje om de artikelen in je winkelwagen te bekijken. Kies voor "verder winkelen" om meer artikelen aan je winkelwagen toe te voegen. Klaar met winkelen? Klik dan op het pijltje, klik op de knop "ik ga bestellen" en doorloop de stappen.

Als je een itsOkay account hebt kun je inloggen met je e-mailadres. Als je nog geen account hebt, kun je er een aanmaken tijdens het bestelproces of reken af als gast.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan je winkelmandje. Wanneer de bestelling afgerond is, kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Ik krijg de melding "Een iDeal transactie is nog in behandeling", wat nu?
Dit is een melding van iDeal om te voorkomen dat een bestelling dubbel betaald wordt. Het werkt als volgt: Als je naar het betaalproces gaat en vervolgens weer terug naar de site van itsOkay gaat, slaat de internetbrowser jouw betaalsessie wel op. Op het moment dat je dan weer naar dit betaalproces toe gaat, ziet iDEAL dit alsof je voor de 2e keer gaat betalen.

Wat nu? Deze pagina blijft ongeveer 90 minuten actief. Je kunt ervoor kiezen om 90 minuten te wachten, maar een snellere optie is terug te keren naar www.itsokay.nl en de cookies te verwijderen. De 3e optie is de bestelling opnieuw te plaatsen via een andere internetbrowser.  

[3] Betaling

De volgende betaalmethodes zijn te gebruiken bij itsOkay.nl:

  • iDeal: ABN Amro, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab, bunq. 
  • Bancontact, Sofort, KBC en Belfius (voor Belgische rekeninghouders)
  • Creditcard (VISA en Mastercard)
  • PayPal

[4] Retourneren & terugbetalen

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Je kunt bestelde artikelen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Lees hier meer over retourneren

Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
We zullen binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen via dezelfde betaalmethode of rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. 

Kosten retourneren
Je kunt voordelig retourneren via ons portaal. Zelf terugsturen via PostNL kost meestal € 7,95 en is een hoop gedoe. Doe je dit via ons portaal is het slechts  € 5.45 omdat wij een deel meebetalen voor jou!

Retour Sturen <

Artikelen die je niet kunt retourneren:
- Digitale cadeaubonnen
- Fysieke cadeaubonnen en -kaarten
- Gebruikte artikelen of artikelen waarvan de verpakking kapot is

Ik heb geld tegoed van itsOkay, maar heb nog niets ontvangen?
Heb je iets retour gestuurd naar itsOkay of een bestelling geannuleerd, dan betalen we je het bedrag terug via de betaalmethode die je gekozen hebt tijdens het bestelproces. Je wordt terugbetaald op de rekening waarmee je hebt betaald. Controleer je rekening goed voordat je contact opneemt als je van mening bent dat het bedrag nog niet is teruggestort. 
Het duurt uiterlijk 14 dagen voordat het geld weer op je rekening staat. Let op: de afzender van de terugbetaling kan ook Ingenico zijn. Heb je na 14 dagen nog niks ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

[5] Garantie

Mijn product is stuk gegaan, wat nu?
Zelfs het beste materiaal kan kapot gaan. Wil je een artikel laten repareren of een garantieaanvraag doen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg dat het product niet gebruikt is op het moment dat je het inlevert. 

Garantie
Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Op al onze leveringen zijn dan ook de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat een product datgene moet doen wat je er als consument in alle redelijkheid van mag verwachten. Heb je dus een probleem met één van onze producten? Laat het ons dan weten zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken voor herstel, vervanging of restitutie wanneer herstel of vervanging niet meer mogelijk blijken te zijn. Onder deze garantie en non-conformiteit vallen naast defecten, fabrieksgaranties, transportschade en defecten bij ontvangst, ook foutieve leveringen.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Als er een artikel verkeerd geleverd is of het artikel is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice via info@itsokay.nl. Onze klantenservice is op maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur te bereiken.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.