Hoe kan ik iets terugsturen?
- Voordelig retourneren via ons portaal
- Zelf retourneren
[1] Voordelig en snel retourneren
Je hebt een afkoelperiode van 30 dagen na ontvangst om je bestelling te retourneren.
Producten kunnen alleen geretourneerd worden indien ze in een oorspronkelijke staat verkeren en onbeschadigd zijn. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, uit de plastic verpakking zijn gehaald, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid.
Annuleer je een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal je de zending retour moeten sturen waarbij je ook de kosten van retourzending voor je rekening neemt.
Voordelig en snel retourneren met onze retourservice:
- Ga naar de retourpagina door op onderstaande knop te drukken:
Retour Sturen - Voer jouw bestelnummer in, bijvoorbeeld 81256
- Voer jouw postcode in
- Klik op bestelling zoeken en klik op volgende
- Kies het servicepunt waar je je pakketje wilt gaan inleveren.
- Selecteer welke producten je retour gaat sturen en selecteer de reden van retour. Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit online formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk.
- Klik op 'Betaal en download Retourlabel'. Je wordt doorverwezen naar de betalingsprovider waar je kunt betalen. Je print het retourlabel op een A4'tje en plakt deze op het pakket.
- Breng het pakje naar de winkel / servicepunt wat je hebt uitgekozen en lever het pakketje af.
Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.
[2] Zelf retourneren
Als u er voor kiest om geen gebruik te maken van onze goedkope retourservice, kunt u uiteraard ook uw bestelling afleveren bij een winkel / servicepunt. Bij de winkel / servicepunt levert u uw pakketje met het retour af en hier betaalt u dan direct voor uw pakketje. De winkel of het servicepunt maakt voor u het verzendlabel aan. Houdt er rekening mee dat u hier een prijs vanaf 7.95 betaald voor het retourneren:
-
Download het retourformulier en voeg deze aan het pakket toe. Zo hebben wij bij ontvangst alle benodigde en juiste gegevens bij elkaar voor het snel en correct afwikkelen van de retourzending.
Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk. - Mails ons wat u retour stuurt zodat wij weten wat wij u moeten terugbetalen. Ook heeft u op deze wijze een bewijs. De retourzending zullen we per mail bevestigen. U kunt direct na het versturen van de mail aan ons uw zending retourneren.
- Breng het pakje naar de dichtstbijzijnde brievenbus of geef het af op het postkantoor. Je draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending €7.95 voor een pakket via PostNL of bPost.
Ons retouradres
itsOkay
Kerkeplaat 11
3313LC DORDRECHT
Nederland
Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.
Onze retourvoorwaarden:
• Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.
• Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat (plastic en doos intact) en voorzien van labels geretourneerd worden.
• Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.
• Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.
Status van jouw retour
Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. En zullen wij er voor zorgen dat jij het terug te ontvangen bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening hebt staan.
Garantie
Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een product aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.
Heb je een nieuwe/andere product nodig? Of is er een andere reden dat je je bestelling nogmaals wenst te ontvangen? Dan kun je dit op het retourformulier vermelden.