Vóór 23:30 besteld, morgen bezorgd!*
Advies van specialisten
Snelle levering!
Gratis verzending vanaf €50,-

Verzending & bezorging

  • Verzenden
  • Voordelig retourneren via ons portaal
  • Zelf retourneren

[1] Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor het verzenden van jouw bestellingen €4,95 in Nederland en €4,95 in België. Bij bestellingen boven de €50,- verzenden wij zelfs gratis in Nederland en België!

Wanneer kan ik mijn bestelling (en) verwachten?

Wij doen er samen met onze fulfilmentdienst alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bestellingen leveren wij 99% van de tijd binnen 1 tot 2 werkdagen. Houdt rekening met eventuele drukte bij de post tijdens feestdagen. 

Voor Nederland geldt normaal: maandag-vrijdag: vóór 23.30 besteld (maandag-vrijdag), binnen 1 werkdag in huis.

Voor België geldt normaal: maandag-vrijdag: vóór 19.00 besteld (maandag-vrijdag), binnen 1 werkdag in huis.

Lukt het ons niet om op tijd te bezorgen? Dan laten we je dit weten via de mail. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun je jouw bestelling volgen via de track & trace code. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres. Helaas kan het voorkomen dat het bij de transporteur (PostNL/DHL) wat drukker is waardoor er soms vertragingen kunnen ontstaan.

Waarom duurt het soms iets langer?
• Als een product niet op voorraad is, duurt het langer. Dit vermelden wij altijd op de productpagina zelf.
• Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan één à twee dagen langer duren dan gemiddeld. Hieronder vertellen wij je meer over.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
• Heel soms is er een storing in ons magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren. 

Bezorging op de Waddeneilanden?

Elk Waddeneiland heeft een eigen bezorgdienst. Eerst zal onze bezorger jouw bestelling overdragen aan de bezorgdienst van het Waddeneiland. Dit gebeurt altijd op die eerstvolgende dag. Pas daarna gaat de lokale bezorgdienst aan de slag met het bezorgen van jouw bestelling. Daardoor duurt het bij elkaar opgeteld zo'n één à twee dagen langer voordat jij jouw bestelling ontvangt, vergeleken met de rest van Nederland.

Levertijden Nederland op een rijtje:
*Voor België geld hetzelfde, maar dan voor 19.00u besteld.

Maandag voor 23.30u besteld = dinsdag geleverd

Dinsdag voor 23.30u besteld = woensdag geleverd

Woensdag voor 23.30u besteld = donderdag geleverd

Donderdag voor 23.30u besteld = vrijdag geleverd

Vrijdag voor 23.30u besteld = zaterdag geleverd

Zaterdag besteld = maandag geleverd

Zondag voor 23.30u besteld = maandag geleverd

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als wij jouw bestelling meegeven aan PostNL, dan krijg je een Track & Trace-code per mail - zo weet je precies wanneer je pakket wordt geleverd. Deze Track & Trace-code ontvang je meestal een het einde van de dag - rond middernacht. Heb je geen mail met Track & Trace-code van ons ontvangen? Check dan even voor de zekerheid de spam-map van jouw e-mail.

Wie komt mijn pakket bezorgen?

De bezorging van jouw bestelling doen wij in samenwerking met fulfilmentdienst QLS Fulfilment (in Deventer) en jouw pakket zal worden bezorgd door PostNL in Nederland en België.


[2] Retourneren

Je hebt een afkoelperiode van 30 dagen na ontvangst om je bestelling te retourneren. 

Producten kunnen alleen geretourneerd worden indien ze in een oorspronkelijke staat verkeren en onbeschadigd zijn. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, uit de plastic verpakking zijn gehaald, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid.

Annuleer je een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal je de zending retour moeten sturen waarbij je ook de kosten van retourzending voor je rekening neemt.

Voordelig en snel retourneren met onze retourservice:

  1. Ga naar de retourpagina > Retour Sturen
  2. Voer jouw bestelnummer in. Bijvoorbeeld 131256
  3. Voer jouw postcode in
  4. Klik op bestelling zoeken en klik op volgende
  5. Kies het servicepunt waar je je pakketje wilt gaan inleveren.
  6. Selecteer welke producten je retour gaat sturen en selecteer de reden van retour. Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit online formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk.
  7. Klik op 'Betaal en download Retourlabel'. Je wordt doorverwezen naar de betalingsprovider waar je kunt betalen. Je print het retourlabel op een A4'tje en plakt deze op het pakket. 
  8. Breng het pakje naar de winkel / servicepunt wat je hebt uitgekozen en lever het pakketje af.
  9. Mail info@itsokay.nl dat je een pakketje retour stuurt, zo kunnen we jouw retour snel afhandelen!

Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.

[3] Zelf retourneren

Als u er voor kiest om geen gebruik te maken van onze goedkope retourservice, kunt u uiteraard ook uw bestelling afleveren bij een winkel / servicepunt. Bij de winkel / servicepunt levert u uw pakketje met het retour af en hier betaalt u dan direct voor uw pakketje. De winkel of het servicepunt maakt voor u het verzendlabel aan. Houdt er rekening mee dat u hier een prijs vanaf 7.95 betaald voor het retourneren:

  1. Download het retourformulier en voeg deze aan het pakket toe. Zo hebben wij bij ontvangst alle benodigde en juiste gegevens bij elkaar voor het snel en correct afwikkelen van de retourzending.
    Wij verwerken de retourzending aan de hand van dit formulier, verwerking van aanvullingen en correcties op een reeds verzonden formulier (achteraf per e-mail of telefoon) is voor ons administratief niet mogelijk.
  2. Mail info@itsokay.nl wat je retour stuurt, zo weten wij wat wij u moeten terugbetalen. Ook heeft u op deze wijze een bewijs. De retourzending zullen we per mail bevestigen. U kunt direct na het versturen van de mail aan ons uw zending retourneren. 
  3. Breng het pakje naar de dichtstbijzijnde brievenbus of geef het af op het postkantoor. Je draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending €7.95 voor een pakket via PostNL of bPost.

Ons retouradres
itsOkay

Kerkeplaat 11
3313LC DORDRECHT

Na herroeping van de bestelling wordt het totaal betaalde bedrag van de bestelling binnen 14 dagen terugbetaald op de bij de bestelling gebruikte rekening (mits het product in goede orde is ontvangen). Indien een bestelling uit meerdere producten bestaat en niet alle producten geretourneerd worden dan wordt alleen het volledige aankoopbedrag van het retour gezonden product terugbetaald.

Onze retourvoorwaarden:

• Stuur het ingevulde retourformulier mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld, kunnen we de retouraanvraag niet, of vertraagd, in behandeling nemen.

• Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele staat (plastic en doos intact) en voorzien van labels geretourneerd worden.

• Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

• Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track & Trace-code. Bewaar ook het verzendbewijs dat je krijgt bij het pakketpunt.

Status van jouw retour

Op het moment dat we jouw retour ontvangen hebben, ontvang je van ons een e-mail. En zullen wij er voor zorgen dat jij het terug te ontvangen bedrag binnen 14 dagen op jouw rekening hebt staan.

Garantie

Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit onvoldoende is. Als een product aan ons geretourneerd is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 5 werkdagen of je klacht gegrond is.

Heb je een nieuwe/andere product nodig? Of is er een andere reden dat je je bestelling nogmaals wenst te ontvangen? Dan kun je dit op het retourformulier vermelden.

Vragen over de verzending of bezorging?

Heb je vragen over de verzending of bezorging? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij beantwoorden je vragen graag!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.