Handgemaakte Sieraden Online Verkopen | 12 Praktische Tips! - itsOkay

Handgemaakte Sieraden Online Verkopen | 12 Praktische Tips!

Je eigen sieraden maken, online verkopen en hiermee geld verdienen is in 2024 eenvoudiger dan je denkt. Kun jij wel wat tips gebruiken, zodat jij je handgemaakte sieraden online kan verkopen? Of wil je meer verkopen? In dit artikel helpen wij je graag op weg!

Dit artikel is geschreven door Petra van DoorPetra.nl. Petra is zelf 1 jaar geleden begonnen met het maken van kunst met epoxyhars en heeft inmiddels een succesvolle kleine webshop opgezet die ze runt naast haar baan in de zorg. Ze laat je zien dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om dit op te zetten.

Je ziet het steeds vaker; kleine online bedrijfjes of shops op Instagram of Etsy. Tegenwoordig is het eenvoudig om online jouw handgemaakte sieraden te verkopen en je kunt hiermee leuk geld verdienen. Maar hoe begin je hiermee en wat komt er allemaal bij kijken? Lees snel verder.

Tip 1: Bedrijfsnaam en logo

Jouw logo en bedrijfsnaam zijn één van de eerste dingen die potentiële nieuwe klanten zien. Daarom is het belangrijk dat je een professionele naam en logo kiest. Kies een pakkende naam en maak het niet te moeilijk. Een logo bouwt herkenning op en geeft vertrouwen.
Doe inspiratie op door bij concurrenten in jouw branche te kijken, maar zorg wel dat je uniek bent. Gebruik bijvoorbeeld je voornaam in combinatie met hetgeen wat je maakt. Zoals "Lisa’s Epoxy Creaties".

Hoe maak je een logo?

Vroeger moest je kunnen photoshoppen om een logo te maken. Tegenwoordig is dit erg eenvoudig. Je kunt bijvoorbeeld simpel en snel een logo maken op de website canva.com. Canva is een gratis online tool. Je kunt deze tool gebruiken voor het maken van social media berichten, presentaties, flyers, video's, logo's en meer.
Geen ontwerpervaring? Geen enkel probleem. Op Canva kan je kiezen uit duizenden templates. Je hoeft dus niet zelf alles te bedenken. In het voorbeeld hieronder hebben wij enkel de tekst gewijzigd! Wij hebben gezocht op "logo's" en vervolgens op "handmade". We hebben het voorbeeld aangeklikt wat wij mooi vonden en de tekst gewijzigd naar "Lisa's Creaties, Handmade Jewelry". Ditzelfde principe kan je toepassen op het maken van professionele social media berichten of zelfs flyers. Zo simpel kan het zijn!

Tip 2: Je huisstijl

Een herkenbare huisstijl is erg belangrijk. De huisstijl staat voor jouw identiteit, dus dat wat je wilt uitstralen als bedrijf of webshop. Zorg ervoor dat je huisstijl bij jou als persoon past en laat dit overal terugkomen. Op deze manier creëer je een merk die mensen uiteindelijk ook gaan herkennen. 

Kies bij je huisstijl passende kleuren en laat dit terug komen in bijvoorbeeld het logo. Gebruik niet te veel soorten lettertypes: één of twee is echt voldoende. Kies lettertypes die voor iedereen (online) goed leesbaar zijn. Probeer je altijd in te leven in hoe iets over komt op een potentiële online klant. 

Je huisstijl kan je verder gebruiken voor visitekaartjes, flyers maar ook voor je website en de hoogtepunten via Instagram. Het belangrijkste hierin is: houdt één stijl aan. Dit zorgt voor rust op je website/Instagram en komt professioneel over. 


Veel klanten vinden het leuk als aandacht is besteed aan het verpakkingsmateriaal. Er zijn tal van kleine webshops die goedkoop leuke cadeau- zakjes en stickers verkopen. Je kunt er zelfs voor kiezen om je logo op een sticker te laten drukken. Dit komt professioneel over en op deze manier laat je direct zien door wie de producten zijn gemaakt.

Probeer je klant te verassen door bijvoorbeeld bij de bestelling een visitekaartje of handgeschreven kaartje te doen. Dit geeft een persoonlijk tintje. Ook weten klanten je in de toekomst weer makkelijk te vinden. 

Tip 3: Biografie en/of info pagina

Instagram is een goed kanaal om te starten met het promoten van jouw handgemaakte sieraden. Als eerste heb je dus een Instagram account nodig. Houdt dit gescheiden van je privé account want dat komt professioneler over. Schrijf je een korte en duidelijke biografie voor jouw profiel. Dit is een van de dingen die potentiële klanten als eerste lezen als ze op jouw profiel komen. 

Houd je biografie beschrijving kort en bondig. Zet in je biografie wat je verkoopt en naar welke landen je verzendt. Vermeld ook hoe klanten kunnen betalen, bijvoorbeeld via een DM (direct message) betaalverzoek of tikkie. 

Heb je een website/webshop? Vermeld dan altijd de link van de website in de biografie zodat bezoekers direct kunnen doorklikken naar de website om aankopen te doen. 

Tip 4: Wat voor content post je?

Vooral op Instagram en Facebook wordt veel fotocontent gepost. Dit biedt jou een mooie kans om foto's van jouw zelfgemaakte sieraden en andere kunstwerken te posten. Je kunt je volgers op deze manier informatie geven over nieuwe producten of bepaalde aanbiedingen.

Instagram is hét platform voor het delen van foto’s en video’s. Door opvallende content te creëren, kan je als bedrijf op een simpele en doeltreffende manier in contact komen met hun klanten.
Visuele content werkt hierbij vaak beter dan tekst. Het brein kan afbeeldingen namelijk sneller verwerken. Afbeeldingen en video’s worden dan ook gemiddeld 94% vaker bekeken dan tekst! Zorg dus voor goede foto's. Mensen kunnen achter hun computer of op hun telefoon jouw product namelijk niet in hun handen houden en beoordelen. 

Post goede en aantrekkelijke foto's 

Voor het maken van foto’s heb je een goede camera nodig. Dit kan tegenwoordig prima met je eigen mobiele telefoon. Zorg voor scherpe foto’s gemaakt in daglicht. Kies voor een rustige achtergrond. Houdt hierin ook één lijn aan. Dat zorgt voor rust op je profiel en legt de focus en aandacht op het product in plaats van de dingen op de achtergrond.
Heb je problemen met een juiste lichtinval? Dan kan je eventueel investeren in lampen of een fotostudio box (20-30 euro). 

Gebruik hashtags

Je kunt door het gebruik van # (hashtags) je bereik op social media vergroten en potentiële klanten bereiken. Verkoop je sieraden gemaakt van epoxyhars? Gebruik dan bijvoorbeeld de hashtags #epoxyhars #handmade #handgemaaktesieraden. Door relevante hashtag-zoekwoorden te gebruiken, verdubbel je de kans dat andere Instagram-gebruikers je bericht bekijken of misschien zelfs kopen!


Varieer in de content die je post 

Wees creatief in wat je post. Je hoeft niet alleen content te posten over nieuwe producten die bij jou te koop zijn. Gebruik het ook om content te posten over producten die je al verkocht hebt, of een bestelling die klaar staat om verstuurd te worden. Zo laat je zien dat jouw producten gewild zijn.
Gebruik Instagram ook om af en toe een foto over jezelf te posten als je aan het werk of inpakken bent. Zo maak je het persoonlijker en dit geeft een potentiële klant of bezoeker van jouw profiel een goed gevoel! 

Voorbeelden van verschillende soorten content:

  • Model foto: foto met bijvoorbeeld een oorbel in oor, een ketting om de hals of een hand die een onderzetter vasthoudt. Zorg hierbij dat je goed inzoomt en scherpstelt op het product, zodat de aandacht op het product ligt en niet de achtergrond of bijvoorbeeld de hand. 
  • Flatlay: een leuke foto van je product op een sfeervolle achtergrond. Bijvoorbeeld een onderzetter met een glas wijn erop of armbandje om een kussentje. 
  • Video: in een korte video (of reel) waarin je bijvoorbeeld laat zien hoe je zelf sieraden maakt of welke materialen je gebruikt.
  • Productfoto: op deze foto staat het product centraal. Gebruik bij dit soort foto's zo zo min mogelijk accessoires (afleiding). 
  • Winactie: een winactie is niet alleen leuk om te organiseren, maar je social media account kan hier ook flink door groeien. Geef bijvoorbeeld iets weg wat je regelmatig maakt. Zorg voor een duidelijke, pakkende tekst en kies een foto waarbij het product centraal staat.
  • Bekendmaking winactie: maak de winnaar van de winactie bekend door middel van een mooie foto. Zet hierbij bijvoorbeeld de naam van de winnaar op.

 

Tip 5: Hoe vaak posten op social media?

Regelmatig posten is erg belangrijk, maar hoe vaak doe je dat? Op social media is een algoritme actief die berichten laat zien aan volgers en aan volgers van volgers. Hoe vaak je iets zou moeten posten, hangt af van het platform.

  • Instagram: een post op Instagram heeft een redelijk lange levensduur. Dit komt door het algoritme. Het is op Instagram voldoende om één keer per drie dagen iets te post. Hierna neemt het bereik af en dat is het perfecte moment voor een nieuwe post.
  • Facebook: post op Facebook één keer per twee dagen. Facebook heeft een iets andere algoritme. Op de eerste dag is het bereik het hoogst en na drie dagen op zijn laagst. Hierdoor is het ideaal om op de derde dag een nieuwe post te delen.
  • TikTok: op TikTok worden alleen video’s gepost. Bij TikTok is er geen specifieke frequentie om te posten. TikTok draait op basis van trends. Gebruik je TikTok? Probeer dan zeker twee tot drie keer per week te posten.
  • Tip 1: Wees uniek! Kijk goed naar de betere concurrenten in jouw branche en vergelijk ze met jouw bedrijf. Verplaats je ook goed in je doelgroep. Hoe kun je het anders en beter doen? Waarin kan jij je onderscheiden? Verkoop iets anders als je concurrenten of zorg ervoor dat je het op een andere manier aanbiedt. Kijk ten slotte goed naar welke producten vraag is voordat je iets maakt. 
  • Tip 2: Kies kwaliteit boven kwantiteit. Post niet teveel. De kwaliteit van de berichten is belangrijker. Bovenal kan je volgers verliezen als je teveel post wat geen waarde creëert. 

Naast deze posts kan je gebruik maken van de story/verhaal functie. In deze functie worden vaak foto’s of video’s gedeeld hoe je creatie bijvoorbeeld gemaakt worden of hoe je werkplek eruit. Ook kan je in de story/verhaal functie de volgers vraag laten stellen of beantwoorden of polls in laten vullen. Dit zorgt direct voor interactie met je volgers en poteniele klanten.

Tip 6: Website maken?

Een website zonder betaalfunctie

Wil je naast je Instagram- of Facebook account je zelfgemaakte producten via een website verkopen? Wees gerust. Je hebt hierbij geen kennis nodig van het bouwen van website. Een website kan je tegenwoordig eenvoudig zelf maken via bijvoorbeeld: Jouwweb.nl, Mijnwebwinkel.nl, Jimdo.nl etc. Vaak kan je via dit soort gratis websites alleen geen producten verkopen. Je kunt daar wel mooie pagina’s maken om je producten te laten zien. Verwijs de websitebezoeker vervolgens naar jouw social media account, zodat hij daar via jou kan bestellen.

Een webwinkel 

Als je bedrijf groot begint te worden kan je de stap maken naar een 'echte webwinkel'. Er zijn zoveel verschillende platforms waar je eenvoudig en snel een website kunt maken aan de hand van templates. Een template website kan je zien als een vooraf gebouwde website waarbij je zelf, zonder kennis van programmeren of websites bouwen, het design en de inhoud kan wijzigen. Hiermee kan je super simpel zelf, direct aan de slag. 

Het kost een paar dagen om de website helemaal naar jouw smaak vorm te geven, maar dan heb je wel wat. Zo'n webwinkel is handig want het automatiseert ook enkele van de meer tijdrovende taken zoals: bestellingen verwerken, voorraadregistratie, SEO et cetera. Populaire platforms zijn bijvoorbeeld Shopify, BigCommerce en Woocommerce. Voor het gebruik hiervoor betaal je maandelijks een vast bedrag. Dit varieert tussen de 40 en 80 euro per maand voor kleine bedrijven.  


Wil je dat klanten via jouw website met iDeal, Bancontact of een andere betaalwijze kunnen betalen? Dan heb je een KvK nummer en zakelijke rekening nodig. Meer informatie over de KvK komt bij tip 8.

Tip 7: Etsy.com

Is een website niet echt iets voor jou? Teveel gedoe? Kijk dan eens op Etsy.com. Dit is een groot online platform waar je zelfgemaakte producten kunt verkopen. Aanmelden is gratis en snel gedaan. Je kunt Etsy zien als een soort van marktplaats voor creatieve ondernemers. Zij hebben het platform en jij hoeft daar alleen foto's van jouw jouw zelfgemaakte sieraden op te plaatsen. Op deze wijze kan je, tegen zeer lage kosten, klanten over de hele wereld bereiken. Etsy wordt veel gebruikt door klanten van itsOkay die hier hun zelfgemaakte kunst gemaakt met epoxyhars verkopen.

Jouw producten eenvoudig promoten op Etsy

Ook biedt Etsy de mogelijkheid om jouw zelfgemaakte sieraden te promoten. Promoot producten waar veel vraag naar is of die je zelf al veel verkoopt. Bezoekers van Etsy die hiernaar opzoek zijn zien het product dan naar voren komen als eerste zoekresultaat. Dit kan al voor slechts 1 euro per dag! Je kunt zoals het voorbeeld hieronder een algemene foto gebruiken waarop een aantal sieraden (in dit geval sleutelhangers) te zien zijn. Een klant kan vervolgens een gepersonaliseerd product bestellen. Op deze wijze trek je veel potentiele klanten, omdat je niet met één specifiek product adverteert. 


Je betaalt bij Etsy €0,20 voor een product wat je in jouw onlinewinkel plaatst om te verkopen. Als je nu (2024) een winkel opent mag je de 40 eerste producten gratis plaatsen! Pas als je iets verkoopt betaal je 5% transactiekosten over het bedrag. Dit maakt het voor jou mogelijk het platform van Etsy met miljoenen potentiële klanten te gebruiken. 

Tip 8: Wel of geen bedrijfsregistratie?

Wanneer moet je je inschrijven als officieel bedrijf? En wanneer moet je belasting betalen over je verkopen? 

In Nederland en België hebben wij de KvK (Kamer van Koophandel). Veel kleine ondernemers en shops die je ziet via social media hebben zich ingeschreven bij de KvK, zodat ze bij een groothandel kunnen inkopen. Een KvK nummer heb je ook nodig om een zakelijk rekening te open.

Als kleine ondernemer of shop is het niet verplicht je hier in te schrijven tot je in één boekhoudkundig jaar over een bepaalde grens gaat met je verkopen. In 2024 mag je tot €8.400 belastingvrij bijverdienen in Nederland. Voor België geld zelfs €10.160. Dit geld voor al je verkopen of dat nou fysiek is of door middel van online verkopen. Verdien je meer dan dit bedrag dan is het verstandig om je in te schrijven met je bedrijfje bij de KvK.

Er is ook een speciale regeling voor kleine ondernemers. Dit heet de KOR (Kleineondernemersregeling). Hier kan je gebruik van maken als je jaarlijks niet meer dan €20.000 omzet hebt. Maak hiervan gebruik als je onder dit bedrag valt: je hoeft dan namelijk geen BTW af te dragen (21% van je omzet). Als je hier gebruik van maakt kan je dus ook geen BTW doorberekenen aan je klanten. Meer informatie hierover lees je: hier.

Wil je je inschrijven bij de KvK? Dit kan je online gemakkelijk aanvragen. Kies een datum en tijdstip en plan een afspraak bij een KvK kantoor bij jou in de buurt. De medewerker van de KvK kan al je vragen beantwoorden en schrijft jouw bedrijf in. Het inschrijven bij de KvK kost eenmalig €51,95. Zodra je je in hebt geschreven bij de KvK worden je gegevens automatisch doorgeven aan de Belastingdienst. 

Tip 9: Verkoopprijzen handgemaakte sieraden

Als je je handgemaakte sieraden of andere kunst wilt verkopen dan zal je hiervoor een goede prijs moeten hanteren. Niet te duur, niet te goedkoop. Door te kijken naar jouw concurrenten kun je makkelijk inschatten wat je voor je producten kunt vragen. Kijk hierbij naar een verkoper die goed verkoopt of een aantrekkelijke Instagram / Etsy pagina heeft. Dan weet je dat je goed zit. 

Er zijn verschillende manieren om de verkoopprijs te bereken. Bijvoorbeeld:

  • Kosten van je materialen  + €10,00 per uur = Prijs A
  • Kosten van de materialen x 3 = Prijs B
  • Prijs A + Prijs B : 2 (voor een gemiddelde prijs) = Prijs C
  • Prijs C vergelijk je door de naar je medeverkopers te kijken en indien nodig pas je jouw prijzen hierop aan. 

Veel verkopers houden vaak een marge van 2 tot 3 keer de waarde van de inkoop van het product aan. Dat wil zeggen: je koopt iets in van €1,50 en vervolgens verkoop jij dat aan je klanten voor een verkoopprijs tussen de €3,00 en €4,50.

Let ook goed op de extra kosten die je maakt zoals: jaarlijkse kosten, commissiekosten op het adventeerplatform, advertentiekosten en andere eventuele kosten. Deze moet je ook doorberekenen in de prijs. Kijk ook naar de merken en labels die al aanwezig zijn om te zien welke het beste aansluiten bij jouw unieke producten.

Zet je zelf nooit te laag af in de markt. Als je merkt dat iets niet verkoopt kan je een van de volgende dingen proberen: de verkooprijs verlagen, tijdelijke kortingen introduceren, of simpelweg meer geduld te hebben. Kijk ook eens of je wel het juiste verkoopt. Is er wel vraag naar datgene wat jij maakt? Zijn er andere vergelijkbare producten of materialen waar meer vraag naar is?

Tip 10: Slim inkopen

De eenvoudigste manier om de winst van je bedrijf te verhogen, is door je kosten te verlagen, met name door slimmer in te kopen. 

Bestel je bestellingen bij één leverancier

Een eenvoudige manier methode om slimmer in te kopen, is door je bestellingen te bundelen bij dezelfde leverancier. Bij itsOkay kan je bijvoorbeeld epoxy, decoraties, siliconen mallen en meer kopen. 
Hoewel een specifieke leverancier misschien niet altijd de goedkoopste is voor elk product, bespaar je tijd en moeite door alles in één keer te bestellen. Dit maakt de totale kosten uiteindelijk lager, dankzij gezamenlijke levering en een enkele factuur.

Samenwerkingen

Je kunt ook de stoute schoenen aantrekken en het bedrijf waar je je inkopen doet een leuke mail sturen of een samenwerking mogelijk is. Zomaar korting vragen werkt niet, dat zou jij ook niet aan jouw klanten geven. Als jouw leverancier hier ook voordeel uit kan halen, wordt het interessant. Je kunt bijvoorbeeld afspreken dat jij de leverancier in al jouw berichten op social media tagt en unboxings doet, inruil voor een bepaald % korting op jouw bestellingen. Dit is misschien even spannend, maar elke korting is weer iets. Bij itsOkay is dit ook altijd het proberen waard ;)

Tip 11: Kwaliteit en klantenservice

Dit is een belangrijk aspect van jouw bedrijf. Zorg altijd dat je goede en kwalitatieve producten levert. Vraag jezelf af: ''Zou ik dit gebruiken, dragen of cadeau geven?". Besteed altijd voldoende aandacht aan het eindproduct en de aflevering zodat je zo min mogelijk vragen of negatieve feedback krijgt. 

Daarnaast is een goede klantenservice even belangrijk. Zorg dat het duidelijk is hoe de klant jou kan bereiken in geval van vragen. Wees altijd vriendelijk, begripvol en behulpzaam. Geef een klant eerlijk advies. Als iets stuk is gegaan, zorg dan voor een gepaste oplossing in samenspraak met de klant. Zo is de klant tevreden en zal hij in toekomst misschien nog eens bij je bestellen.

Tip 12: Je producten promoten 

Zelfgemaakte producten promoten en adverteren kan tegenwoordig eenvoudig via bijvoorbeeld Etsy, Instagram en Facebook. Op Youtube staan veel video's met uitleg over online adverteren.

Adverteren via Instagram

Het investeren in advertenties is een eenvoudige manier om bedrijf te laten groeien en nieuwe klanten aan te trekken. Betaalde advertenties stellen je in staat om een doelgroep te bereiken die anders wellicht buiten je bereik zou blijven, maar die waarschijnlijk wel interesse heeft in je producten.Op Instagram kan je voor bijvoorbeeld al vanaf 5-10 euro per dag een bericht promoten. Afhankelijk van de kwaliteit van het bericht levert dit vaak meteen al verkopen op!

Echter, kost deze manier van promoten dus geld. En dat is iets wat je bij een beginnend bedrijf vaak niet hebt. Naarmate je groeit kan je besluiten hierin te investeren. Met goede advertenties op social media trek je immers veel klanten aan.

User-generated content

User-generated content werkt ook goed (UGC). Mond-tot-mondreclame is een van de meest effectieve marketingstrategieën. UGC valt hier ook onder. Klanten kunnen content maken waarin ze laten zien hoe tevreden ze zijn met jouw producten. Hierdoor bereiken ze hun vrienden en familie, wat kan leiden tot nieuwe volgers en klanten.

Vind je het bijvoorbeeld leuk om blog te schrijven? Dan kun je een bedrijf benaderen voor een samenwerking waarbij jij een blog schrijft over de producten inruil voor bijvoorbeeld gratis artikelen. itsOkay gaat regelmatig nieuwe samenwerkingen aan met blogschrijvers. Neem eens een kijkje op de blog pagina om te zien wat je allemaal kunt maken met epoxyhars. 

Influenceren gebruiken 

Een samenwerking met een influencer of een ander persoon kan veel nieuwe volgers of verkopen opleveren. Maar hoe pak je dat aan? Beoordeel ten eerste of de persoon bij jouw bedrijf past en stel jezelf hierna de juiste vragen. Hoe geef je de samenwerking vorm? Wat ga jij doen? En wat doet de ander?
Als je het goed aanpakt kan een samenwerking met een influencer zorgen voor meer betrokkenheid en verkeerd naar jouw profiel. Wat natuurlijk uiteindelijk kan zorgen voor meer verkopen! 

Eigen ervaring DoorPetra.nl

Met DoorPetra ben ik ondertussen bijna 6 jaar bezig. Ik heb als eerste een Instagram account en Facebook pagina aangemaakt. In eerste instantie was dit alleen om mijn zelfgemaakte sieraden en kunst te delen, maar vrienden vonden dit alles zo leuk en kochten de producten.

Door andere account te volgen en te reageren op berichten kreeg ik zelf ook steeds meer volgers. Zo groeide mijn netwerk langzaam. Ik ben DoorPetra niet begonnen om zo veel volgers te krijgen, maar het is leuk om te zien hoe het account steeds groter wordt. Ik maakte eind 2022 mijn huidige website gewoon gratis. Helaas werd er weinig gekocht via deze website, omdat klanten niet direct konden betalen. Ik heb het bedrijf DoorPetra begin 2023 ingeschreven bij de KVK. Dit maakte het mogelijk om een zakelijke rekening te openen en iDeal te gebruiken op de website.

Het afgelopen jaar heb ik mijzelf beziggehouden met adverteren via Instagram. Je kan zelf kiezen voor welk bedrag per dag je dat wilt doen. Meestal zet ik dit bedrag tussen de €5-10 per dag. Als ik een advertentie aanstaat, zie ik direct dat de verkopen stijgen. Adverteren op Instagram en Facebook is bovenal niet moeilijk. Je kunt bijvoorbeeld een foto van jouw product direct adverteren door op de knop 'Promoot mijn bericht' drukken. 

Soms geef ik een leuke winactie met mijn eigen account of wordt ik gevraagd om met een grote winactie mee te geven met andere kleine ondernemers. Dit zorgt altijd voor groei in volgers. 

Meer informatie?

Heb je vragen over het maken en verkopen van kunst, sieraden of andere objecten? Bij itsOkay werken meerdere experts met allemaal hun eigen expertise. Wij helpen je graag.
Neem contact op met de klantenservice van itsOkay of neem een kijkje in het Epoxy kenniscentrum

Reacties

  • Beste Marijke, Als ik het goed begrijp wil je de epoxy vorm/creatie lijmen aan een rvs oorsteker? Dat je een mooie oorbel krijgt, toch? In principe moet dit gewoon werken met seconde lijm, ik werk hier zelf ook vaak mee. Je hebt ook speciale sieradenlijm, maar dat is altijd nog minder sterk als seconde lijm! Dit moet wel werken! Als dit toch niet lukt, moeten we even verder zoeken waar het probleem zou kunnen liggen. Kan je ons anders even voorbeeld foto’s of video sturen via ons mail adres? Dan kunnen we beter met je meekijken en een oplossing bedenken dat dit wel gaat werken. Ik hoor het graag van je! Gr, Demi team ItsOkay

    KL

    Klantenservice ItsOkay

  • Goedemiddag. Ik maak juweeltjes in epoxy met zelfgeperste bloemetjes. Ik koop hiervoor bij jullie de epoxy. Voordien goot ik de epoxy in vormpjes (open bedeltjes) en volstond het dus om een haakje aan het vormpje te hangen. Nu heb ik echter een nieuw modelletje gemaakt met 1 van jullie mallen (een cabochon) en moet ik dus deze cabochon vastkleven aan het rvs oorstekertje dat ik ook bij jullie kocht. Dit lukte echter niet met super glue secondelijm. Ik probeerde ook al met Hasulith juwelenlijm maar ook dat bleef niet kleven. Kan u me zeggen wat ik dan best wel gebruik ? Vriendelijke groet.

    MA

    Marijke Gorissen

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter


Over itsOkay

Wil jij ook graag iets maken en je creativiteit ontwikkelen? Dan is itsOkay de winkel voor jou! ItsOkay is dé Epoxy Specialist van Nederland en België. Sinds 2018 actief en dus al meer dan 6 jaar een grote online webwinkel in epoxy.

Daarnaast gaan onze epoxy specialisten altijd transparant te werk en geven jou eerlijk en persoonlijk advies.

Handleidingen >

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.